va du e snel, min kera lila hest

Kändes helt underbart att rida igen, sist jag gjorde det var typ vid jul någon gång..? Även då hos Amanda. Då fick jag inte ens igång Funny (hästen) i trav, förstå hur stolt jag var när jag galopperade med henne? Lyckligaste mandan var jag då. Värsta adrenalinkicken.
 
Efteråt stack jag och Amanda hem och färgade mitt hår, umgicks lite med hennes pojkvän, hade rätt kul. Sedan käkade vi paj och fortsatte med hårfärgandet. Det kommer bli askul i framtiden, typ "AMANDAAAA minns du när vi blekte ditt hår.." haha! Det blev så himla misslyckat men resultatet blev rätt fränt ändå hihi, hon får visa det själv sen.
 
Efter det tog vi en prommis med labbarna för att släppa ut Funny i hagen igen, rätt sent. Riktigt mysigt att bara gå runt i Ärla och prata om en massa onödigt skit som hänt under tiden jag varit borta.
 
OCH IDAG VAR VI VÄLDIGT ONYTTIGA OCH ÅT ALMONDYTÅRTA TILL FRUKOST.
 
Tog bussen hem och möttes av ett golvtorkat rum (woho vad jag älskar att folk går in i mitt rum utan att fråga<3 särskilt att stuva om alla mina saker<3<3<3) men jag klagade väl inte. Hatar att damma och torka golvet. Ughh. Sedan dess har jag inte gjort ett piss och det tänker jag fortsätta med! :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0