Wow

Var så himla produktiv på midsommar. De enda bilderna jag tog, typ. Försov mig.
 
Åkte till Karlsborg i torsdags, firade att det blir mörkare och mörkare igen med Rödtotts familj. Köpte jätte-såpbubblor och roade oss. Köpte massor med glass och badade. Underbart underbart.
Kom hem i söndags, då blev det mat med storebror, brorsdotter, tjej och kompis. Trevligt trevligt med jordgubbstårta och stuff. Muuuuuuuuums!!! (jag älskar jordgubbstårta)
Och igår var jag på stan med Wilma, skulle köpa hårfärg men kom även hem med en blindbagponny och ett linne. Värst vad man hittar liksooom. Sedan blev jag bjuden på bio, såg Hangover 3. Också trevligt.
 
Och idag så har jag varit med Julia, så jävla kuuul jag orkar inte med den människan. Snackade lite onödigt shit och bara myste mitt i stan typ haha.
 
Så jävla mycket blogginspo just nu annars, haha inte bloggat på typ 1,5 vecka? Sorry about that. Fick lite skäll på min ask (om man kan kalla det skäll..) så kan tillägna detta inlägg till den människan. NÖJD?
 
Skämt åsido. Ska bli lite bättre på allt har jag tänkt. Puss och kram, ses sen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0