"... now you wont get away from my grasp..."

Halvkassa mobilbilder från igår, FYFAN VAD BRA DET VAR! Så jäkla synd att ljudet sög bara.. aja jag är nöjd! Hade väldigt ont i fötterna efteråt, efter allt hoppande. Halsen var slutkörd, tur att jag tog med mig halstabletter..
Vi kom in i den främde delen innan den stängdes av, så jäkla skönt! Fick ett blått band (haha vad speciell jag är) och hade vääärsta bra sällskapet. En massa härliga killar stod runt om mig och diskuterade ivrigt förbanden och så var det ett par tjejer som var jätteflummiga, en av dem såg mig och pekade på mina byxor. "SNYGGA BRALLOR!" Kollade på henne, hon hade likadana, "DESAMMA!!!" Oså garvade vi. Så underbart.
Var i extas under the Phantom of the Opera. Grät lite grann. Tvingade min bror att filma det så jag kunde hoppa och sjunga med. Fyfan vad lycklig jag var. Kommer sent glömma den här kvällen.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0