pardon

Så. Jävla. Trött. Efter en dag med en typ treåring på Parken Zoo så är man så jäklaaaaaaaaaaa slut! Tur att Amanda följde med, annars skulle jag nog dö haha. Kollade på djuren, lekte, åkte tekoppar och bedrog oss hem. Amanda sov för övrigt över hos moi, kollade på lite PotO och pratade och pratade och pratade.
 
Imorgon ska jag och Amanda och Joselin tälta i skogen (oOooOOOOhoooo va läskigt) så efter en tur i Västerås åker jag till Ärla och möter upp mina giiirls för att sedan cykla en stund till någon sjö. Tar med kameran då!
 
OCH APPRÅPÅ KAMERAN så ställde jag upp på en grungeig fotografering med mah big sistah och hennes vän för några kvällar sedan. Ni får la se resultatet senare ;)
 
OCH VISST ÄR DET SJUKT ATT DET REDAN ÄR JULI??? Är så himlaaa stressad just nu, ni anar verkligen inte. Om två veckor åker jag bort i 3-4 veckor och jag känner ba: HUR FAN SKA JAG HINNA!?!?!? Imorgon-fredag i tält, fira lillasyster på lördag, ska gå på storasysters genrep i hennes musikal den 11e, Iron Maiden den 13e, Freja åker hem den 14e... fullt upp :( ska hinna bada med Wilma, bada med Julia, gå på bio, ev åka till Stockholm med Amanda eller Sara, packa och fan vet allt!!? HELT SJUKT. Och jag hatar att vara stressad dessutom. Fml.
 
p.s. ska införskaffa ett nytt objektiv. mitt lilla objektiv SUGER och mitt stora är fööör stort d.s.
p.s.2 ska försöka orka redigera mina bilder i fortsättningen d.s.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0