Stupid is what stupid does

Idag har jag käkat jordgubbar och snackat skit med Amanda, för att sedan rusa hem, byta om och cykla till Kit Kat Klub för att se genrepet av Cabaret (jag är ju så jävla cool så jag stod på listan hihi.) Så himla stolt över min syster som figurerade en Kit Kat Girl. Hennes första seriösa musikal! Ville inte lämna hennes famn efter föreställningen, men hon var tvungen att gå in och dra en genomgång med resten av gänget. Buhu typ. Men det gjorde inte så mycket, vad skitkissnödig och mobilen hade dött i väskan så det var bara att cykla hem igen.

Sedan dess har jag inte gjort så mycket, planerar att träna en stund eller kolla på någon film.Tog inga bilder alls idag. Ni får nöja er med les slänggunge-torn i Prater.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0