Sleten

Sliten Manda har gått runt i typ samma kläder i tre dagar nu. Livet är på topp. Fått typ 400 frågor senaste veckan på min Ask. Kul underhållning till och börja med, men när folk bara är allmänt jobbiga och bara kommer med "gissa vem jag är!!" så blir jag faktiskt lite trött.
 
Hur fan ska jag kunna lista ut vilka ni är? Jag har ingen koll på min skola längre, eller ja det har jag väl aldrig haft. När en person skriver "går i parallelklassen", "kille", "snackat med dig och Effy förut".. Det är inte så jävla lätt.
 
Och alla dessa struntmeddelanden. Jag orkar verkligen inte svara på allt. Senaste 24 timmarna har jag varit skittråkig med mina svar tror jag. Och alla dessa sexfrågor, för att inte tala om konversationerna jag har med anonyma "beundrare". Jag har skrivit min kik flera gånger, prata med mig där istället! Har säkert följare på min sida och jag vill inte spamma dem med en helt onödig diskussion om morötte eller purjolök eller vad det var någon ville prata med mig om inatt.
 
Tror faktiskt att jag ska rensa mina frågor snart. Allt skit ska bort. Fast å andra sidan står jag ju för det jag har svarat.. skitsamma. Vi får la se.
 
Min ask finns här!
Blir liksom tokig.
 


Kommentarer
Ulla

Du är så.... Perfect!!

ALLA får gärna kolla min vackra blogg!!!!! Den heter snurrigaulla.blogg.se

Kommentera och få en gratis toa och en utav min dons rövservetter!!!

Svar: Haha fyfan vad skön du är!
macavity.blogg.se

2013-06-19 @ 15:45:10
URL: http://snurrigaulla.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0