16

I brist på annat, en gif från tumblr
 
Alltså.. förlåt att jag inte bloggar. Ser att min statistik ändå är uppe fastän jag inte uppdaterar. Faktum är att den nästan är högre när jag inte uppdaterar. Underbart.
 
Denna vecka har varit helt okej än så länge, tillbringade måndagen med några vänner, myyycket trevligt. Igår var det kör och efter kören stack jag och Sara hem till mig för att plugga NO och käka bullar, sedan fick vi sällskap av Becka.
 
Och idag klev jag upp för att gå till skolan som resulterade i en utebliven SO-lektion och en jäkligt lång rast. Jag var så jävla dum och åt yoghurt till frukost (är laktosintolerant) så gick hem under rasten pga en jävlig mage och en cphals. Sedan dess har jag städat, ätit pizza och sovit. Jappjapp.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0