Dancing the whole way home

Lek med kameran igår. 
 
Igår blev det ingen skola, vårdcentralen ville inte ge mig en tid (de bad mig att äta 3 ipren om dagen, fastän jag sa att jag hatar tabletter och jag får dem här halsproblemen 2 gånger i månaden) (borde man inte få problem med levern om man äter så mycket medicin btw)
I alla fall, mamma ringde och skällde på dem för att den som snackade med mig i telefonen inte tog mig på allvar och då fick jag äntligen en läkartid. Bara att stiga upp och dra sig dit. Mötte Becka som följde med mig när någon tant petade mig med pinne i halsen och en annan tjej klämde på min mage. Sedan var det bara för mig att gå, så vi stack till American Pizza och mumsade på en ananas-pizza. Riktigt gött var det.
 
Vi rullade hemåt och lekte med varandras hår. Tuppering var ledordet och sedan var det bara att ställa in kameran och flumma runt lite. Hämtade grejer hos henne, bakade kladdkaka, kollade på Phantom of the Opera och somnade till Hocus Pocus. Så har våran fredag/fredagsnatt varit. Helt underbar.
 
Och snart ska jag kila in till stan för att möta Julia, får se vad vi hittar på då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0