Dress up

Hemma idag, kan knappt prata. Fick världens lust att ta ett bad och bara fräsha upp mig lite. Var så otroligt sliten. Slutade med att jag fönade håret, satte på mig kläder och smink och poserade för mig själv i spegeln. Älskar att klä upp mig.
Tvingade ut mig själv att gå och köpa halstabletter också, så otroligt fint väder så det blev min älskade jeansjacka som fick äran att se dagens ljus.

HAHA HUR SKRIVER JAG ENS!?
Jag tog min jeansjacka till Ica, nothing more than that. Haha varför gör jag mig själv så himla märkvärdig.
Har pimpat mitt rum lite. Hipsteraktigt, men jag är så jäkla nöjd.
.
Och imorgon blir det vårdcentralen för att kolla upp min förbannade hals. Är lite kluven angående att operera bort halsmandlarna (om jag behöver göra det) för jag är nog den mest nålrädda människan som finns. Å andra sidan vore det skönt att kunna prata utan problem också..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0