Hot

catscatszebra:

pretty much the image of my entire life right now.
Lite så jag känner just nu angående allt pluggande.
 
I lördags åkte jag och Julia på sightsing genom hela Eskilstuna och hade det allmänt trevligt med glassätande lite överallt, och i söndags tog jag Beckas Slagstaglass-oskuld. Mysig helg.
 
Och igår var nog en av de sämre dagarna på länge. Mådde inte alls det bra & idag var det myskläder på. NO surgery och kör bjöd eftermiddagen på, sedan en powernap och kycklingrulle och en prommis med Becka i blåsten och nu ska jag bara lägga mig och kolla på Edward Scissorhands en stund, kommer definitivt somna till den.
 
Imorgon är det en jobbig skoldag och efter det ska jag möta upp Felicia på stan för att åka till S:t Eskils kyrkogård och tänka lite extra på allt.
Ta hand om er.
 
P.S. Är det inte otroligt att när jag och Becka ska vinka av varandra vid min port och vi pussar mot varandra att vi börjar sjunga "Hot" med Reckless Love? HELT SJÄLMANT?!?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0