1O fakta om mig

i Jag i princip hatar att fotografera blommor. Är inte f-n bra på det heller.
 
ii Jag gillar inte Johan Palm. (underdrift, jag hatar honom. Fast jag kan nog inte hata honom för jag har inte träffat honom. Men han är som Justin Bieber är för några för mig)
 
iii Nu till något jag faktiskt gillar - SOCKER! Jag är sjuuukt sockerberoende, jag är helt död om jag inte käkat på ett par timmar.
 
iv Från dagis till fyran var jag ensam tjej i min klass, och när jag började i Engelska skolan i sexan så kom alla mina gamla klasskompisar in i samma klass som mig (för vi hade valt samma kompis) så jag går i princip fortfarande i min dagisklass, bara med några extra elever.
 
Jag har ett jäkla stort ego men jag bryr mig rätt mycket om andra också.
 
vi Jag har lyssnat på Prince sedan trean-fyran någon gång. Kärlek vid första tonen 
 
vii Jag och Becka har gått igenom så otroligt mycket tillsammans sedan vi lärde känna varanda. Blod svett och tårar, och en jävla massa fnitter!
 
viii Mina drömmar är cp, vissa slår till och med in på något sätt.
 
ix Jag ger mig själv titlar hela tiden, haha. Ett bevis på mitt ego. Princess Applejack till exempel, Killer Queen, Queen Obscene och Phansess är några andra.
 
x Jag älskar språk! Jag läser franska i skolan och försöker lära mig ungerska och tyska hemma.
 
xi Ni får en extra bara för att.. Jag och Felicia träffades i Karlsborg för tre-fyra år sedan och har träffats regelbundet sedan dess. Hon bor i Örebro och vi hämtade upp henne påvägen till Karlsborg i fredags så vi spenderade helgen tillsammans. Helt underbart var det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0