Philosophing

 
Bilder från sommaren.
Det är alltså hit jag är på väg om exakt en vecka. Till Kitzbühel. Bort från den här skitstaden, till snötäckta alper med apfelstrudel och knödel och schnitzel i massor. Längtar.
 
Idag har jag mått bättre, känns relativt underbart. Påväg upp igen, men fortfarande otroligt ostabil. Woho. Personligt det blev nu.
Men i alla fall, blev kallad smart på matten idag, engelskaquizet gick sådär och är nöjd med musikprovet. Svenskan har jag inte så mycket att säga till om, våran nya lärare stod och läste för oss. Låg och halvsov då, haha :)
Och nu är det äntligen H E L G! Som jag har längtat!
Helg betyder sömn, och helg betyder dans.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0