Bloggtorka

Jag. Ska. Bada. I. Helgen.
 
Eftersom mitt liv är otroligt ointressant just nu (fast egentligen inte, ska ju till Karlsborg imorgon och på måndag är det bal och på tisdag är det mentor day/genrep inför avslutningen och onsdag är det självaste avslutningen... menmen) så har jag snott en "1O dagar"-lista, som ser ut såhär:
 

Dag 1 - 1O fakta om mig
Dag 2 - 1O saker som jag gillar
Dag 3 - 1O saker som jag ogillar
Dag 4 - 1O saker som  jag vill ha
Dag 5 - 1O saker som jag önskar
Dag 6 - 1O saker jag vill uppleva igen
Dag 7 - 1O minnen
Dag 8 - 1O vänner
Dag 9 - 1O bilder som jag älskar
Dag 1O - 1O sanningar om mig

 

Annars så har jag idag haft mina sista lektioner, de var rätt underbara. Vann en godispåse på matten och på NO:n vann min grupp något quiz. På idrotten spelade vi fotboll och SOn körde vi TP med en massa frågor jag älskade. Rensade skåpet och drog hem och nu sitter jag i en av mina avslutningsklänningar och dunkar Prince.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0